close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירה של רופא שיניים מקצועי

מערכת שורשטו שבט, תשפא28/01/2021

רופא שיניים מקצועי שנפגש עם לקוח בפעם הראשונה בוחן באופן מקיף את מצב שיניו ומכין תוכנית עבודה של כל מה שנדרש לבצע בשיניו

תגיות:
רופא שיניים מקצועי
אחד הדברים החשובים ביותר לכל אדם הוא האסתטיקה של פיו ובריאותן של כל השיניים לאורך השנים. החל בגיל צעיר הילדים עוברים הדרכות לגבי החשיבות הרבה של צחצוח השיניים ועם השנים עושים כל שניתן כדי לשמור על נראות אסתטית. עם זאת חשוב להגיע אחת לשישה חודשים לקליניקה של רופא שיניים מקצועי כדי שהוא יבדוק את מצב השיניים, יבצע את הצילומים הנחוצים ובמידת הצורך יבצע גם טיפולים משמרים. גם כשמדובר בשיני חלב חשוב לבצע בדיקה וטיפולים כדי שהשטח יהיה מוכן כראוי עבור השיניים הקבועות, כמו שמירה על עצמות השיניים ועל המרווחים לשיניים
שיצמחו בהמשך.

טיפול בשיניים אינו עניין של מה בכך ולכן חשוב לקבל זאת אצל רופא שיניים בקריות אשר מטפל בכל הרבדים הקשורים לבריאות השיניים. החל בסתימות, טיפולי שורש, עקירות שיניים, טיפול בנושא כתרים, השתלות שיניים, הלבנה ויישור של שיניים. מרפאה שמעניקה את כל המעטפת היא אופציה נוחה מאד עבור כל לקוח ובכל גיל.

קבלת המלצות על רופא שיניים מקצועי
טיפול בשיניים אינו עניין של מה בכך ולכן רצוי לקבל מחברים או מקרובי משפחה המלצות על רופא שיניים מקצועי שמטפל בכל נושא שימור הפה. כאשר מדובר בטיפול בהיקף נרחב, רצוי להגיע לפחות לשתי מרפאות להתרשם מהמיומנות של רופאי השיניים וצוות הקליניקה כדי לקבל החלטה איפה לקבל טיפול איכותי. מעבר למקצועיות, חשוב שיהיה נעים להגיע למרפאה שבה זוכים ליחס אדיב ולהסברים מקיפים בכל עניין הקשור בבריאות השיניים.

לאחר בחירת המרפאה, מתאמים פגישה עם רופא שיניים מקצועי כדי להתחיל בסדרת הטיפולים הנדרשים.

שיטת העבודה במרפאות השיניים
רופא שיניים מקצועי אשר נפגש עם לקוח בפעם הראשונה בוחן באופן מקיף את מצב שיניו ומכין תוכנית עבודה של כל מה שנדרש לבצע בשיניו תוך פירוט כל העלויות הכספיות אשר כרוכות בכך. ברוב המקרים המגמה היא ללכת מהקל אל הכבד, ניקוי של השיניים או לחלופין הלבנה של השיניים.

בהתאם למצבן של השיניים מתחילים לבצע סתימות זמניות ולאחר מכן קבועות, בשלב הבא מטפלים בכל טיפולי השורש בשיניים השונות אשר מתבצעים לאורך כמה טיפולים, כיוון שאי אפשר לבצע זאת בטיפול אחד לאור הצורך בהפרשי זמן בין הפעולות השונות. אם קיים צורך בעקירת שן זו או אחרת כמו שן בינה, מבצעים זאת לאחר טיפולי השורש אלא אם מדובר במקרה שהשן גורמת לכאבים חזקים ובמקרה מסוג זה מבצעים זאת בתחילת הדרך

בהמשך המסלול ועל פי הצורך האישי מתאמים כתרים, מודדים ומתקינים אותם. רבים מהלקוחות מבקשים גם לבצע השתלות שיניים בדרכים חדשניות ומתוחכמות, אצל רופא שיניים מקצועי שהוא מומחה בתחום ייחודי זה.

אצל ילדים ולעיתים גם אצל מבוגרים מבצעים יישור שיניים בדרכים שונות. מדובר בהליך שנמשך חודשים ולעיתים גם שנים, עד שכל השיניים מסודרות זו לצד זו באופן אסתטי ויפה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה